با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

نتیجه شیرین برای رحمتی و شهرخودرو در تبریز| امتیاز گرم در هوای سرد

  • کد خبر: ۵۴۳۷۶
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
نتیجه شیرین برای رحمتی و شهرخودرو در تبریز| امتیاز گرم در هوای سرد
جدال شهرخودرو با تراکتور، نه گل داشت، نه برنده، اما قطعا شهرخودرویی ها بیشتر از حریف تبریزی از کسب نتیجه تساوی در یادگار امام خوشحالند.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ جدال سرمربیان تازه‌وارد لیگ برتر فوتبال در تبریز برنده‌ای نداشت. هفته نهم لیگ برتر فوتبال در حالی برای شاگردان مهدی رحمتی و مسعود شجاعی به پایان رسید که نتیجه تلاش نوددقیقه‌ای شهرخودرو و تراکتور، چیزی جز تساوی سرد در هوای برفی تبریز نبود؛ تساوی که برای تبریزی‌ها ایده‌آل به‌شمار نمی‌رفت، اما برای شاگردان جوان رحمتی در شهرخودرو که در هوای سرد خارج‌از‌خانه و در ورزشگاه اختصاصی تراکتور، یادگار امام، به میدان رفته بودند، نتیجه بدی نبود. شهرخودرو دومین تساوی ۲ هفته اخیر را بعد از ۲ شکست پیاپی به‌دست آورد.

تراکتور تشنه، شهرخودرو قانع

دیدار روز گذشته تراکتور تبریز و شهرخودرو مشهد کیفیت فنی چندان‌پایینی نداشت و حتی در پاره‌ای از دقایق بازی سرعت می‌گرفت، اما بی‌تردید نمایش تشنگی تبریزی‌ها برای رسیدن به پیروزی خانگی و قناعت مشهدی‌ها به دشت یک امتیاز ارزشمند از یادگار امام بود. تراکتور درحالی بازی را تهاجمی و پُرفشار آغاز کرد که در ۱۵‌دقیقه اول مشهدی‌ها حتی از رساندن چند پاس سالم به یکدیگر عاجز بودند. با‌وجود‌این رفته‌رفته شاگردان رحمتی بازی را به تعادل کشاندند. شهرخودرویی‌ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و بازی رو‌به‌جلوتری را از خود به نمایش گذاشتند. با‌این‌همه این تراکتور بود که با تکیه بر تجربه بازیکنانش روی دروازه شهرخودرو خطرسازتر ظاهر شد. اگرچه این تجربه به کار تبریزی‌ها نیامد و حتی ورود سرمربی‌بازیکن تراکتور، مسعود شجاعی به میدان نیز کارساز نبود تا ۲ تیم امتیازات را تقسیم کنند.

جلالی‌راد، سنگربان موفق و پُرتصویر!

سعید جلالی‌راد، گلر اول سیدمهدی رحمتی در این دیدار با حرکات و رفتارش بار‌ها توجهات دوربین تلویزیونی و بینندگان را به خود جلب کرد. جلالی‌راد که گویا دوری از لیگ برتر و تیم شهرش طی ۲ سال خدمت در فجر بدجور روی او تأثیر گذاشته و بابت بازگشت به سطح اول فوتبال ایران خیلی هیجان‌زده است، از همان ابتدای بازی تلاش می‌کرد با حرکات و صحبت‌هایش خودش را نشان دهد. البته سنگربان مشهدی در مهارت فنی هم ۳ بار روی شوت‌های مهلک سعید مهری و مهدی تیکدری واکنش‌های درخشانی داشت تا نشان دهد شوآف او برای دیده‌شدن فقط به حرکات و سکناتش خلاصه نمی‌شود و مهارت‌های فنی خوبی هم دارد. مسئله‌ای که شاید در تمرینات رحمتی را به این رسانده که او را بعد از ۷ بازی حضور میلاد فراهانی درون دروازه، به جلالی‌راد فرصت حضور در میدان را بدهد.

نوازی: دفاع تیمی خوبی داشتیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری بعد از بازی برابر تراکتوری‌ها در حالی از شانس پیروزی در این بازی صحبت کرد که تیمش در ثانیه پایانی می‌توانست با گل‌کردن موقعیت تک‌به‌تک ۳ امتیاز کلیدی را به دست بیاورد. محمد نوازی در‌این‌باره گفت: می‌توانستیم برنده باشیم. به‌هرحال فوتبال است. بازی برای هر ۲ تیم متفاوت بود. ما ثانیه آخر هم می‌توانستیم به گل برسیم. محمد نوازی افزود: ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند. از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که به حرف رحمتی گوش دادند و دفاع تیمی خوبی داشتیم. وی خاطرنشان کرد: ما تیم را نسبت به شرایط حریف آماده می‌کنیم و نفرات را می‌چینیم. تراکتور تیم بزرگی است و ما هم قصد دفاع در این بازی نداشتیم. شاید توپ در زمین ما لو می‌رفت، اما خط هافبکمان خوب عمل کرد و موقعیت گل نیز ایجاد کردیم. از جلو پرس را انجام دادیم و جواب هم گرفتیم و هر ۲ تیم تلاش کردند و یک تلاش ایده‌آل را به نمایش گذاشتند.

چمنیان: شهرخودرو به‌دنبال تأخیر در بازی بود

مربی مشهدی تیم فوتبال تراکتور که در نشست خبری بعد از بازی حاضر شده بود، با طعنه به شهرخودرو گفت: از داوران انتظار داریم اجازه ندهد که تیم‌ها ساکن بازی کنند و وقت تلف کنند. عباس چمنیان افزود: یک نکته قبل اینکه درباره بازی صحبت کنم، می‌گویم همه می‌دانیم روح فوتبال زیبا‌ست و انتظار داریم همه به ارائه بهتر فوتبال کمک کنند. انتظار از داوران است که به تیم‌هایی که فوتبال ساکن انجام می‌دهند، اجازه ندهند. تراکتور همیشه دنبال بازی زیبا‌ست. تیم شهر‌خودرو به‌دنبال تأخیر در بازی بود که این به عهده داور است.
 
یک بخش زیادی از بازی شرایط به‌سمتی پیش رفت که جلو بازی گرفته شد. وی خاطرنشان کرد: از سازمان لیگ در‌خواست کردیم بازی را به‌دلیل سرما در ساعت‌۱۵ برگزار کنند که این اتفاق رخ نداد. بخش زیادی از بازی توپ در اختیار ما بود. اگر شهرخودرو از لاک دفاعی خارج می‌شد، بازی بهتری را می‌دیدیم. باید به تیم شهرخودرو به‌دلیل سبک بازی‌اش و کسب این یک‌امتیاز تبریک گفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->